Ing. Andrea Chrudimská

Bachelor's thesis

Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)

Emotional touching of design, shape and color on the decision making of the customer (limbic analyse)
Abstract:
Téma mé bakalářské práce “Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy produktu na proces rozhodování zákazníka-limbická analýza” tzv. Neuromarketing a Neuroekonomie, které patří do nových interdisciplinárních marketingových odvětví pracujících s nejnovějšími výzkumy z neuropsychologie a kognitivní psychologie a neurověd, začíná být podle mého názoru v současné době velice aktuální téma v českém marketingu …more
Abstract:
The theme of my bachelor’s work „ Emotional touching of design, shape and color on the decesion making of the customer (limbic analyse)“, so-called Neuromarketing and Neuroeconomics, which are concerned with the new interdisciplinary branches of neuromarketing which are worked with the new experiments from neuropsychology a kognitive psychology a neurology, has been becoming by my opinion, very actual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní