Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza) – Ing. Andrea Chrudimská
Ing. Andrea Chrudimská
Bachelor's thesis
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
Emotional touching of design, shape and color on the decision making of the customer (limbic analyse)
Abstract:
Téma mé bakalářské práce “Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy produktu na proces rozhodování zákazníka-limbická analýza” tzv. Neuromarketing a Neuroekonomie, které patří do nových interdisciplinárních marketingových odvětví pracujících s nejnovějšími výzkumy z neuropsychologie a kognitivní psychologie a neurověd, začíná být podle mého názoru v současné době velice aktuální téma v českém marketingu …moreAbstract:
The theme of my bachelor’s work „ Emotional touching of design, shape and color on the decesion making of the customer (limbic analyse)“, so-called Neuromarketing and Neuroeconomics, which are concerned with the new interdisciplinary branches of neuromarketing which are worked with the new experiments from neuropsychology a kognitive psychology a neurology, has been becoming by my opinion, very actual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gsj45/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHRUDIMSKÁ, Andrea. \textit{Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/dkd2kq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend)
Michaela Vaňková -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Contrastive study of promotional texts with women as the target group
Lucie PAVELKOVÁ -
Kształtowanie się wczesnośredniowiecznego państwa z perspektywy archeologii. Zagadnienia typologii i chronologii zabytków archeologicznych (koniec X - połowa XIII w.) na Rusi południowo-zachodniej
Radosław LIWOCH -
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
Martina Poláková -
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
Sandra Holubová