Petra Pistulková

Bakalářská práce

Politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008

Political marketing in Democratic Party primary elections 2008
Anotace:
Tématem této práce je politický marketing v primárních volbách Demokratické strany 2008 a způsob jeho využití Barackem Obamou a Hillary Clintonovou. Po teoretickém vymezení pojmu politický marketing je práce zaměřena na hlavní rysy kandidátů, které ovlivnily jejich obraz v očích voličů (problematika image, podpora celebrit a rodiny a využití mediálních prostředků). Práce se dále týká průběhu samotných …více
Abstract:
This work analyzes the use of political marketing of Barack Obama and Hillary Clinton in Democratic Party primary elections 2008. Theoretical definition of political marketing is followed by a description of main characteristics of presidential candidates (image, support from celebrities and family and the use of media). Following part deals with primary elections themselves, with decisions made by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Marie Faturová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15676