Internet jako informační nástroj ekonomického tržního systému – Bc. Martin Haman
Bc. Martin Haman
Diplomová práce
Internet jako informační nástroj ekonomického tržního systému
Internet as informatory tool of the economic market system
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Internet jako informační nástroj ekonomického tržního systému“ je analýza současného prostředí internetu a intranetu s vyprofilováním on-line služeb, někdy v podobě open source software, které pomůžou podniku získat informační a kapitálovou převahu nad konkurencí. První část je zaměřena na rozbor nové ekonomiky a internetu obecně. V druhé části jsou popisovány jednotlivé …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis „Internet as informatory tool of the economic market system“ is an analysis of contemporary internet and intranet environment including on-line services, at times in the form of open source software, which may bring fact-finding and capital advantage over competitors. The first part is focused on new economics and internet analysis in general. The particular technologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y9qkc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 12. 2009
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Špalek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. David Špaček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický podpis
Iveta Kabátová -
E-podatelna, elektronický podpis a jejich využití v digitálních knihovnách
Kristýna Urbánková -
Elektronický podpis ve státní správě
Ladislav Štěpánek -
Digitální podpis a digitální certifikáty
Jan Pilař -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
OPAC 2.0 Carmen: on-line katalog nové generace
Vendula Škrabalová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Branding – Its History and New Challenges
Pavel Shousta