Sociální marketing v podmínkách ČR – Bc. Michal Kožešník
Bc. Michal Kožešník
Diplomová práce
Sociální marketing v podmínkách ČR
Social marketing in terms of ČR
Anotace:
Tato práce se zabývá sociálním marketingem a jeho vymezením vůči komerčnímu marketingu. Ukazuje metody a nástroje sociálního marketingu. Práce nastiňuje situaci v oblasti sociálního marketingu v České republice – od historie po současnost. Konkrétně je situace nastíněna a ukázána na vývoji společnosti Člověk v tísni, o.p.s. Úspěšnost použití marketingových nástrojů této společnosti je zkoumána na kampani …víceAbstract:
This thesis deals with social marketing and its definition towards commercial marketing. It shows the methods and tools of social marketing. The work outlines the situation in the field of social marketing in the Czech Republic - from the history to present. Specifically, the situation is outlined and showed in the development of the company People in Need (Člověk v tísni, o.p.s.). The success of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pufq4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Vzdělávání pracovníků v neziskové organizaci Člověk v tísni, o.p.s.
Radka BRZÁKOVÁ -
Moderní technologie v sociálních a zdravotních službách v České republice
Karel Pavelek -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Domácí péče o lidi s demencí v oblasti volnočasových aktivit v regionu Mariánských Lázní
Petra Černá -
Úloha muzeí v péči o kulturní dědictví v České republice - "Péče o kulturní dědictví a jeho zpřístupnění osobám s omezenou schopností pohybu a orientace v Muzeu jižního Plzeňska v Blovicích, p. o."
Monika VILINGROVÁ KALNÁ -
O zvířatech a lidech v současné švédské literatuře
Kateřina Běláková