Bc. Michal Kožešník

Master's thesis

Sociální marketing v podmínkách ČR

Social marketing in terms of ČR
Abstract:
Tato práce se zabývá sociálním marketingem a jeho vymezením vůči komerčnímu marketingu. Ukazuje metody a nástroje sociálního marketingu. Práce nastiňuje situaci v oblasti sociálního marketingu v České republice – od historie po současnost. Konkrétně je situace nastíněna a ukázána na vývoji společnosti Člověk v tísni, o.p.s. Úspěšnost použití marketingových nástrojů této společnosti je zkoumána na kampani …more
Abstract:
This thesis deals with social marketing and its definition towards commercial marketing. It shows the methods and tools of social marketing. The work outlines the situation in the field of social marketing in the Czech Republic - from the history to present. Specifically, the situation is outlined and showed in the development of the company People in Need (Člověk v tísni, o.p.s.). The success of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses