Bc. Michal Kožešník
Master's thesis
Sociální marketing v podmínkách ČR
Social marketing in terms of ČR
Abstract:
Tato práce se zabývá sociálním marketingem a jeho vymezením vůči komerčnímu marketingu. Ukazuje metody a nástroje sociálního marketingu. Práce nastiňuje situaci v oblasti sociálního marketingu v České republice – od historie po současnost. Konkrétně je situace nastíněna a ukázána na vývoji společnosti Člověk v tísni, o.p.s. Úspěšnost použití marketingových nástrojů této společnosti je zkoumána na kampani …moreAbstract:
This thesis deals with social marketing and its definition towards commercial marketing. It shows the methods and tools of social marketing. The work outlines the situation in the field of social marketing in the Czech Republic - from the history to present. Specifically, the situation is outlined and showed in the development of the company People in Need (Člověk v tísni, o.p.s.). The success of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pufq4/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Vzdělávání pracovníků v neziskové organizaci Člověk v tísni, o.p.s.
Radka BRZÁKOVÁ -
Moderní technologie v sociálních a zdravotních službách v České republice
Karel Pavelek -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Domácí péče o lidi s demencí v oblasti volnočasových aktivit v regionu Mariánských Lázní
Petra Černá -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova