Bc. Michal Kožešník

Diplomová práce

Sociální marketing v podmínkách ČR

Social marketing in terms of ČR
Anotace:
Tato práce se zabývá sociálním marketingem a jeho vymezením vůči komerčnímu marketingu. Ukazuje metody a nástroje sociálního marketingu. Práce nastiňuje situaci v oblasti sociálního marketingu v České republice – od historie po současnost. Konkrétně je situace nastíněna a ukázána na vývoji společnosti Člověk v tísni, o.p.s. Úspěšnost použití marketingových nástrojů této společnosti je zkoumána na kampani …více
Abstract:
This thesis deals with social marketing and its definition towards commercial marketing. It shows the methods and tools of social marketing. The work outlines the situation in the field of social marketing in the Czech Republic - from the history to present. Specifically, the situation is outlined and showed in the development of the company People in Need (Člověk v tísni, o.p.s.). The success of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce