Bc. Daniel Tychtl
Bachelor's thesis
Marketing obce Horní Suchá
Marketing of Horní Suchá
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný marketing Horní Suché a navrhnout doporučení v oblasti využití marketingových nástrojů za účelem rozvoje obce. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do teoretické a praktické. V úvodní kapitole je charakterizována obec samotná a její orgány. Dále jsou v práci vymezena východiska zkoumané problematiky, tedy marketingu obce a marketingového a komunikačního …moreAbstract:
The bachelor's thesis aims to evaluate the current marketing of Horní Suchá and to propose recommendations on the use of the marketing instruments to develop the municipality. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the first chapter there is a description of the municipality itself and of its authorities. Then there are the bases of the examined issue defined, i.e …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l455u/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Radka Kubalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Adamiec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová