Bc. Daniel Tychtl
Bachelor's thesis
Marketing obce Horní Suchá
Marketing of Horní Suchá
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný marketing Horní Suché a navrhnout doporučení v oblasti využití marketingových nástrojů za účelem rozvoje obce. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do teoretické a praktické. V úvodní kapitole je charakterizována obec samotná a její orgány. Dále jsou v práci vymezena východiska zkoumané problematiky, tedy marketingu obce a marketingového a komunikačního …viacAbstract:
The bachelor's thesis aims to evaluate the current marketing of Horní Suchá and to propose recommendations on the use of the marketing instruments to develop the municipality. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the first chapter there is a description of the municipality itself and of its authorities. Then there are the bases of the examined issue defined, i.e …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l455u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
- Vedúci: Ing. Radka Kubalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Adamiec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil