Bc. Věra Walterová

Bakalářská práce

Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí

Effective communication - the direction of the company to prosperity and competitive advantage
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je efektivní komunikace firmy vedoucí k získání náskoku před konkurencí a prosperitě. Teoretická část mapuje tradiční a nové nástroje marketingové komunikace. Stěžejní oddíl praktické části představuje analýzu současných marketingových aktivit společnosti Čepro. Praktická část dále hledá doporučení na aktivity vedoucí k získání náskoku před konkurencí.
Abstract:
This thesis focuses on effective marketing communications, which helps the company being ahead of competition and leads to better prosperity. The theoretical part surveys traditional as well as new tools of marketing communications. In the practical part the crucial point is analysis of contemporary marketing activities of the company Čepro. This part also provides recommendations of activities, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jan Martínek
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní