Bc. Věra Walterová

Bachelor's thesis

Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí

Effective communication - the direction of the company to prosperity and competitive advantage
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je efektivní komunikace firmy vedoucí k získání náskoku před konkurencí a prosperitě. Teoretická část mapuje tradiční a nové nástroje marketingové komunikace. Stěžejní oddíl praktické části představuje analýzu současných marketingových aktivit společnosti Čepro. Praktická část dále hledá doporučení na aktivity vedoucí k získání náskoku před konkurencí.
Abstract:
This thesis focuses on effective marketing communications, which helps the company being ahead of competition and leads to better prosperity. The theoretical part surveys traditional as well as new tools of marketing communications. In the practical part the crucial point is analysis of contemporary marketing activities of the company Čepro. This part also provides recommendations of activities, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Jan Martínek
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní