Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí – Bc. Věra Walterová
Bc. Věra Walterová
Bakalářská práce
Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Effective communication - the direction of the company to prosperity and competitive advantage
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je efektivní komunikace firmy vedoucí k získání náskoku před konkurencí a prosperitě. Teoretická část mapuje tradiční a nové nástroje marketingové komunikace. Stěžejní oddíl praktické části představuje analýzu současných marketingových aktivit společnosti Čepro. Praktická část dále hledá doporučení na aktivity vedoucí k získání náskoku před konkurencí.Abstract:
This thesis focuses on effective marketing communications, which helps the company being ahead of competition and leads to better prosperity. The theoretical part surveys traditional as well as new tools of marketing communications. In the practical part the crucial point is analysis of contemporary marketing activities of the company Čepro. This part also provides recommendations of activities, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u0zci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jan Martínek
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Lucie Reifová -
Efektivní komunikace - směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí
Radka Bišická -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Mystery Shopping like an Instrument to Gain Competitive Advantage
Gleb Krivulin -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr