Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy – Michaela Kadlecová
Michaela Kadlecová
Bachelor's thesis
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Actual trends in psychology of advertising
Anotácia:
Práce se zabývá aktuálními trendy v psychologii reklamy se zaměřením na product placement a podprahovou reklamu. Cílem práce je zjistit, jaký chovají občané Karlovarského kraje postoj k podprahové a product placement reklamě. Teoretická část rozebírá základní pojmy související s psychologií reklamy a následně i s problematikou product placement a podprahové reklamy. Praktická část zkoumá postoje respondentů …viacAbstract:
This bachelor thesis provides information about actual trends in psychology of advertisement coverage to product placement and subliminal advertisement. The main objective of this work is find out position of citizen of Karlovarsky kraj to subliminal advertisement and product placement. Theoretical thesis describes basic terms which relates with psychology of advertisement and problematic of product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.
- Oponent: Pavel Hurt, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska
Názov
Vložil
Vložené
Práva