Tvorba her na konceptu serious games a jejich využití ve vzdělávání – Bc. Martin ČERVENÝ
Bc. Martin ČERVENÝ
Master's thesis
Tvorba her na konceptu serious games a jejich využití ve vzdělávání
Making games on the concept of serious games and their use in education.
Anotácia:
Práce se zabývá konceptem serious games a jeho využitím ve vzdělávání. V práci je uvedeno, co serious games znamenají, v jakých odvětvích se používají a v jakých předmětech ve výuce je možné je použít. Je uveden příklad využití ve vzdělávání v ČR a v zahraničí. Jako součást práce byla vytvořena hra na konceptu serious games s pojmy z technické výchovy. Hra byla vyzkoušena na základní škole. Z toho …viacAbstract:
This thesis concentrates on the concept of serious games and its current use in the education system in the Czech Republic as well as aboard. The introduction part elaborates on the definition of serious games and some of the issues related of different explications of the term. One of the chapters is devoted to use of serious games in various sectors.The next chapter focuses on the use of serious …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Tomáš Přibáň, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENÝ, Martin. Tvorba her na konceptu serious games a jejich využití ve vzdělávání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / INF-Te
Práce na příbuzné téma
-
Postoje žáků základních škol ke vzdělávání v oblasti programování
Tomáš Hornik -
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ