Zhodnocení konceptů společenské odpovědnosti vybraných obchodních řetězců v České republice – Bc. Kamila Halačková
Bc. Kamila Halačková
Diplomová práce
Zhodnocení konceptů společenské odpovědnosti vybraných obchodních řetězců v České republice
Assessment of Corporate Social Responsibility Concepts of Trading Food Companies in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na společenskou odpovědnost vybraných obchodních řetězců v České republice, kterými jsou Penny Market a Lidl.V teoretické rešerši je vymezen pojem společenská odpovědnost a její hlavní principy, jsou uvedeny důvody, proč se společenské odpovědnosti v rámci firmy věnovat, dále jsou objasněny pojmy jako trvale udržitelný rozvoj nebo pojem stakeholder a popsán je postup implementace …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the corporate social responsibility (CSR) concepts of trading food companies in the Czech Republic, namely Penny Market and Lidl. In the theoretical part are defined main keywords such as corporate social responsibility and its main principles, stakeholders or sustainable development. This part also explains why companies should participate in social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALAČKOVÁ, Kamila. \textit{Zhodnocení konceptů společenské odpovědnosti vybraných obchodních řetězců v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dlkm8n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva