Renata JAVŮRKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikace jako základ obchodního úspěchu

Communication as a base of the bussines success
Anotace:
Práce se zaměřuje na komunikaci v obchodním světě. V první části jsou uvedeny formy komunikace, například reklama, osobní prodej, podpora prodeje, práce s veřejností, přímý marketing, sponzoring a komunikace prostřednictvím nových médií. Druhá část práce se věnuje osobnímu prodeji jako formě komunikace, která je v marketingové komunikaci stále více vyzdvihována. Práce v této části rozebírá jednotlivé …více
Abstract:
The thesis is focused on communication in the business world.The first part of this thesis describes the different forms of marketing communication - advertising, personal selling, sales promotion, public relation, direct marketing, sponsorship, and communication through new media. The second part is devoted to the personal selling as a form of communication which is highlighted in marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ivan Koutecký, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAVŮRKOVÁ, Renata. Komunikace jako základ obchodního úspěchu. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická