Komunikace jako základ obchodního úspěchu – Renata JAVŮRKOVÁ
Renata JAVŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace jako základ obchodního úspěchu
Communication as a base of the bussines success
Anotace:
Práce se zaměřuje na komunikaci v obchodním světě. V první části jsou uvedeny formy komunikace, například reklama, osobní prodej, podpora prodeje, práce s veřejností, přímý marketing, sponzoring a komunikace prostřednictvím nových médií. Druhá část práce se věnuje osobnímu prodeji jako formě komunikace, která je v marketingové komunikaci stále více vyzdvihována. Práce v této části rozebírá jednotlivé …víceAbstract:
The thesis is focused on communication in the business world.The first part of this thesis describes the different forms of marketing communication - advertising, personal selling, sales promotion, public relation, direct marketing, sponsorship, and communication through new media. The second part is devoted to the personal selling as a form of communication which is highlighted in marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivan Koutecký, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAVŮRKOVÁ, Renata. Komunikace jako základ obchodního úspěchu. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovými zákazníky společnosti GEFCO
Aleš Borovka -
Základní modely komunikace
Kristina Vacková -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Ondřej Vičík -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová