Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka – Zuzana Beranová
Zuzana Beranová
Bakalářská práce
Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka
The influence of comparison engines on customer's decision-making process
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak je rozhodovací proces nákupního chování zákazníka ovlivněn internetovými srovnávači cen. V teoretické části je popsáno nákupní chování zákazníka a rozebrány jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu. Dále jsou zpracovány obecné informace o srovnávačích, jejich funkcích, nástrojích a službách. Podrobněji jsou popsány srovnávače Heureka.cz a Zboží.cz, které …víceAbstract:
The main objective of this Bachelor thesis is to find out how is the customer’s decision-making process affected by the price comparison engines online. Theoretic part is dealing with purchase behavior of costumers and describing all the stages of the purchase decision process. Next there is general information about price comparison engines, their functions, tools and services. Comparison engines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8302
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv psychologických aspektů nástrojů in-store marketingu na rozhodovací proces zákazníka
Natálie Denisová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené
Nicoletta KALINOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová
Název
Vložil
Vloženo
Práva