Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka – Zuzana Beranová
Zuzana Beranová
Bachelor's thesis
Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka
The influence of comparison engines on customer's decision-making process
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak je rozhodovací proces nákupního chování zákazníka ovlivněn internetovými srovnávači cen. V teoretické části je popsáno nákupní chování zákazníka a rozebrány jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu. Dále jsou zpracovány obecné informace o srovnávačích, jejich funkcích, nástrojích a službách. Podrobněji jsou popsány srovnávače Heureka.cz a Zboží.cz, které …moreAbstract:
The main objective of this Bachelor thesis is to find out how is the customer’s decision-making process affected by the price comparison engines online. Theoretic part is dealing with purchase behavior of costumers and describing all the stages of the purchase decision process. Next there is general information about price comparison engines, their functions, tools and services. Comparison engines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8302
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Margareta Münsterová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERANOVÁ, Zuzana. \textit{Vliv srovnávačů cen na rozhodovací proces zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/dmaszj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Vliv komunikace značky na nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kamila Prokopová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights