Tereza Milerová

Bakalářská práce

Cateringové služby leteckých společností a jejich vnímání zákazníky

Catering services of airlines and their perception by customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na kvalitu stravovacích služeb poskytovaných leteckými společnostmi. Primárním cílem práce je analyzovat kvalitu stravovacích služeb v letecké dopravě a zároveň porovnat kvalitu nabídky poskytovanou v cestovní třídě Economy dvou vybraných leteckých společností, České aerolinie, a.s. a Smartwings, a.s., s poptávkou cestujících. Sekundárním cílem práce je po zhodnocení …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the quality of catering services provided by airlines. The primary objective of the work is to analyse the quality of catering services in air transport while comparing the quality of the offer provided in the Economy class of two selected airlines, Czech Airlines, a.s. and Smartwings, a.s., with demand from passengers. The secondary objective of the work, after assessing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2021
  • Vedoucí: Blanka Bejdáková
  • Oponent: Liběna Jarolímková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82452