Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu – Vlada Alekseevna Plotnikova
Vlada Alekseevna Plotnikova
Master's thesis
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
Sponsorship As a Marketing Tool to Increase the Brand Awareness of the Russian Motorsport Team
Abstract:
Nowadays, sponsorship is becoming a significant tool for marketing communications. Specific types of sponsorship, such as motorsport sponsorship, has tremendous growth among the companies. The main goal of the thesis is to suggest a company and a sponsorship package for future sponsorship cooperation based on the research results on brand awareness. The first part of this work is focused to identify …moreAbstract:
V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLOTNIKOVA, Vlada Alekseevna. \textit{Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dmg2fi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Plotnikova, Vlada Alekseevna. Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová