Vliv youtuberů na chování spotřebitele v České republice – Bc. Michal Svoboda
Bc. Michal Svoboda
Diplomová práce
Vliv youtuberů na chování spotřebitele v České republice
The influence of YouTubers on consumer behaviour in the Czech Republic
Anotace:
Svoboda, M. Vliv YouTuberů na chování spotřebitele v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá vlivem YouTuberů na chování spotřebitele ve věku od 15 do 45 let v České republice. Práce obsahuje přehled české YouTuberské scény, který poskytuje základní vstupní informace pro další části práce, včetně tematického zaměření českých YouTuberů. Primární …víceAbstract:
Svoboda, M. The influence of YouTubers on consumer behaviour in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019. The diploma thesis deals with the influence of YouTubers on behaviour of the 15–45 years old consumers in the Czech Republic. The thesis includes an overview of the Czech YouTuber´s scene, which provides basic input information for other parts of the thesis, including the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková