Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě – Bc. Jana ZDRÁHALOVÁ
Bc. Jana ZDRÁHALOVÁ
Bachelor's thesis
Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě
How the czech listener or reader feels by using English in czech advertising text
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou v tisku a rozhlase v České republice a použitím angličtiny v reklamních textech. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny v ČR, charakteristice reklamy a reklamních sloganů, charakteristice cílových skupin a reklamní komunikaci. V praktické části se věnuji výzkumu prostřednictvím metody skupinového rozhovoru a ověření pracovní hypotézy.Abstract:
In my bachelor study I deal with advertising in written form as well as spoken one in Czech Republic, with aim on use of English language in advertisement texts. In the theoretical part I work with the status of English in Czech Republic, characteristics of advertising and its slogans, characteristics of targeted costumers and entire advertising communication. In the practical part I work on study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10707
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZDRÁHALOVÁ, Jana. \textit{Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/dmoi2u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZDRÁHALOVÁ, Jana. Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Spokojenost veřejnosti s aktivitami neziskové organizace MAS Vyhlídky Mělník, z.s.
Markéta BERNARDOVÁ -
Využití 3D tisku reálné krajiny v kombinaci s prvky AR určených pro komunikaci prostorových témat s veřejností
Hynek Müller -
Profesionalizace NNO v oblasti práce s dobrovolníky
Daniela Schmidtová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková