Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě – Bc. Jana ZDRÁHALOVÁ
Bc. Jana ZDRÁHALOVÁ
Bakalářská práce
Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě
How the czech listener or reader feels by using English in czech advertising text
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou v tisku a rozhlase v České republice a použitím angličtiny v reklamních textech. V teoretické části se věnuji postavení angličtiny v ČR, charakteristice reklamy a reklamních sloganů, charakteristice cílových skupin a reklamní komunikaci. V praktické části se věnuji výzkumu prostřednictvím metody skupinového rozhovoru a ověření pracovní hypotézy.Abstract:
In my bachelor study I deal with advertising in written form as well as spoken one in Czech Republic, with aim on use of English language in advertisement texts. In the theoretical part I work with the status of English in Czech Republic, characteristics of advertising and its slogans, characteristics of targeted costumers and entire advertising communication. In the practical part I work on study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZDRÁHALOVÁ, Jana. Jak vnímá český posluchač, čtenář angličtinu v reklamě. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Spokojenost veřejnosti s aktivitami neziskové organizace MAS Vyhlídky Mělník, z.s.
Markéta BERNARDOVÁ -
Využití 3D tisku reálné krajiny v kombinaci s prvky AR určených pro komunikaci prostorových témat s veřejností
Hynek Müller -
Profesionalizace NNO v oblasti práce s dobrovolníky
Daniela Schmidtová -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková