Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR – Bc. Renata Šágová
Bc. Renata Šágová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR
Marketing communication in state company "Vojenské lesy a statky ČR"
Anotace:
Práce se zaměřuje především na výzkum marketingové komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR. Mimo výzkumu v konkrétním podniku se práce zabývá i marketingovým mixem a nejvíce částí marketingové komunikace. Marketingovou ko-munikaci dále člení na její cíle, různé komunikační strategie, procesy, formy a komunikační systémy. Praktická část se skládá především ze zpracování dotazníků navržených …víceAbstract:
The work focuses primary at research of marketing communication in the state company ?Vojenské lesy a statky ČR?. Outside of research in a specific company, work deals with the marketing mix and mainly of its part which is marketing communication. Marketing communication is broken down into its objective, different communication strategies, processes, forms and communication systems. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šágová, Renata. Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketingová komunikace kočičího depozita Neposedné tlapky z.s.
Ševčíková Ševčíková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková