Interní komunikace v České poště, s.p. – Bc. Zuzana Veselá
Bc. Zuzana Veselá
Bakalářská práce
Interní komunikace v České poště, s.p.
Internal communication in Czech post
Anotace:
Interní komunikace podniku bývá velmi často opomíjenou záležitostí. Podniky se soustřeďují na vše, co je vidět „navenek“, a tak trochu podceňují důležitost komunikace „uvnitř“ podniku. Velkou roli ve snaze dosáhnout úspěšné komunikace, což je zajisté základní prioritou každé společnosti, z pohledu interní a externí komunikace hraje i jejich správné načasování. Kvalitní interní komunikace je prvotní …víceAbstract:
Internal communication of the corporation is often marginalized. Corporations focus on everything, what is seen „from outside“, and underrate importance of communication „inside“ of corporation. Big importance in efforts to reach successful communication, which sure is main priority of each corporation, from the view of internal and external communication, is in their right timing. High-quality internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rq4ol/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Enneagram of Personality and Marketing Communication
Yuliya Kolcheva -
Analysis of email communication as a part of in-house communication conventions in a specific American company
Daniela MANCZALOVÁ -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Adriana Homolová -
Podniková kultura jako nástroj odpovědného managementu
Markéta Hartmanová