Cesta časem – interaktivní inscenace pro 2. st. ZŠ – MgA. Lukas Kavin
MgA. Lukas Kavin
Bakalářská práce
Cesta časem – interaktivní inscenace pro 2. st. ZŠ
Time Travel – Interactive Performance for the 2nd Grade of the Elementary School
Anotace:
Projekt divadla ve výchově si klade za cíl aktivizovat zájem studentů/žáků o společensko-politické dění i znalost historie a kořenů lidského myšlení prostřednictvím interaktivní inscenace. Ta nabízí průřezoý pohled na světové dějiny. Vycházíme z původně německy psaného dramatického textu Jakuba Kavina: TIMEeine Zeitreise, který si sami překládáme a dramaturgicky upravujeme. Klademe si otázky týkající …víceAbstract:
The goal of the theatre in education project is to activate the interest of pupils, in society and politics but also history and the roots of man kind thinking thrue an interactive theatre production. This is made possible by a crosscut thrue world history. We go out from a former an originally german written drama from Jakub Kavin: TIME-eine Zeitreise, which we ourselve translated and whose dramaturgy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/w3m2r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: MgA. Kamila Konývková Kostřicová
- Oponent: MgA. Miroslav Jindra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/w3m2r/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Práce na příbuzné téma
-
První pomoc z perspektivy studentů a učitelů na 2. stupni ZŠ s přihlédnutím k terénní výuce
Markéta Machalcová -
Cesta časem – interaktivní inscenace pro 2. st. ZŠ
Iveta Kocifajová -
Finanční gramotnost studentů 2. stupně základních škol v Litvínově
Michaela BERÁNKOVÁ -
Vztah mezi mírou fyzické zdatnosti a akademickým výkonem žáků 2.stupně základní školy
Jakub HELLER -
Principy a metody taneční průpravy se zaměřením na práci ve skupinách v přípravném až IV.ročníku základních uměleckých škol
Barbora Kratochvílová -
Drama versus Theatre in Education
Dita Pisková -
Theatre Improvisation in English and its Influence on Foreign Language Anxiety
Hana Vrtalová -
The differences in interpetation of student memoirs on chosen events of The Cultural Revolution
Alexandra Zuggová