Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova. – Bc. Klára Kostelníčková
Bc. Klára Kostelníčková
Bachelor's thesis
Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.
The importance of printed promotional materials for building a positive image of the city - Havířov example.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními materiály města a jejich vlivem na budování městského image. Vše je aplikováno na příklad města Havířova, který není turisticky významnou destinací a svou image si buduje hlavně u místního obyvatelstva. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol – teoretické podklady, základní informace o městě Havířově a samotný rozbor tištěných propagačních …viacAbstract:
This bachelor´s thesis deals with printed promotional materials and their influence on building positive image of the city. Thesis is applied to Havířov example, city that is not a major tourist destination. Havířov builds its image mainly for the local population. The work is divided into three main chapters - the theoretical background, basic information about the city Havířov and analysis of printed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tch2x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
- Oponent: Ing. Richard Veselý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTELNÍČKOVÁ, Klára. \textit{Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dn9u41/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Propagační materiály bakalářského oboru Informační technologie v administrativě
Zuzana Kročová -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Propagační materiály města Jičín
Sabina PRAŽSKÁ -
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Marketing a propagace měst a obcí
Markéta Loušová -
Marketing města Třinec
Kawuloková Kawuloková -
Analýza image města Havířova
Barbora Krzyžánková