Bc. Kawuloková Kawuloková

Bakalářská práce

Marketing města Třinec

Marketing of the city of Trinec
Anotace:
Bakalářská práce se skládá ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část popisuje teoretická východiska problematiky měst a obcí a využití marketingového mixu v této oblasti. Praktická část se zabývá samotným městem Třinec a konkrétním rozborem jeho marketingového mixu a primárním marketingovým výzkumem, provedeným metodou dotazování. Poslední kapitola sestává z návrhů a doporučení.
Abstract:
The thesis is divided into two sections – theoretical and practical. The theoretical section describes theoretical basis of the city and municipal problematics and usage of the marketing mix in this area. The practical section deals with the city Trinec itself, a particular analysis of its marketing mix and with primary marketing research, done by using the query method. The last chapter consists of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/c4yaa/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management