Bc. Klára Kostelníčková

Bachelor's thesis

Význam tištěných propagačních materiálů pro budování pozitivního image města na příkladě Havířova.

The importance of printed promotional materials for building a positive image of the city - Havířov example.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými propagačními materiály města a jejich vlivem na budování městského image. Vše je aplikováno na příklad města Havířova, který není turisticky významnou destinací a svou image si buduje hlavně u místního obyvatelstva. Práce je rozdělena do tří stěžejních kapitol – teoretické podklady, základní informace o městě Havířově a samotný rozbor tištěných propagačních …viac
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with printed promotional materials and their influence on building positive image of the city. Thesis is applied to Havířov example, city that is not a major tourist destination. Havířov builds its image mainly for the local population. The work is divided into three main chapters - the theoretical background, basic information about the city Havířov and analysis of printed …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
  • Vedúci: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Richard Veselý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism