Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds – Bc. Klára Hanzelínová
Bc. Klára Hanzelínová
Diplomová práce
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Competitive Strategy of selected McDonalds´products
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu a následný návrh konkurenční strategie pro vybrané produkty společnosti McDonald´s na základě provedených analýz. V teoretické části práce jsou pomocí metody literární rešerše zpracovány pojmy týkající se konkurenční strategie. Je zde definován koncept konkurenční strategie, její druhy a rozlišení dle autorů z České republiky i ze zahraničí …víceAbstract:
This thesis aims to evaluate the current state and the subsequent design of a competitive strategy for selected McDonald's products based on the analysis. In the theoretical part of the work, concepts related to competitive strategy are processed using the method of literary research. It defines the concept of competitive strategy, its types, and distinctions according to authors from the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Návrh expanze společnosti se zdravým rychlým občerstvením na slovenský trh
Tereza Rubínová -
Posouzení strategického postavení firmy na trhu rychlého občerstvení
Lucie Vaňková -
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
Miroslav Duda -
Analýza franchisového trhu v oblasti rychlého občerstvení
Zuzana Marčíková -
Analýza trhu rychlého občerstvení
Viktorie Vlková -
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
Tereza Tříšková -
Uvedení nového produktu na trh
Martin Kubín -
Zavedení vegetariánského produktu do řetězce rychlého občerstvení
Simona Vaškovicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva