Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou – Monika Kůřilová
Monika Kůřilová
Bakalářská práce
Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou
Reflection on differences between a traditional kindergarten and a university kindergarten
Anotace:
V bakalářské práci se autorka zabývá reflexí rozdílů tradiční mateřské školy a fakultní mateřské školy z pohledu učitelů. V teoretické části vymezuje současné pojetí instituce mateřských škol a jejich úlohu, popisuje fakultní mateřské školy a jejich role v přípravě budoucích učitelů, firemní mateřské školy, jejich vznik a typologii mateřských škol. V empirické části autorka odhaluje rozdíly mezi tradiční …víceAbstract:
This Bachelor's thesis focuses on reflection of differences between traditional preschool and university preschool from the perspective of teachers. The theoretical part defines the current concept of preschool institutions and their role, describes the university preschool and their role in the preparation of future teachers. Corporate preschool, their origin and typology of preschools. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kůřilová, Monika. Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Návrh úpravy školní zahrady Fakultní základní školy dr. Milady Horákové a Mateřské školy Olomouc
Jana KOVÁŘOVÁ -
Pedagogická praxe studentů Učitelství pro mateřské školy z pohledu fakultní učitelky
Kristýna Žádníková -
Projekt zřízení mateřské školy ve Fakultní nemocnici Olomouc
Juliana Tichá -
Děti z lesních mateřských škol na tradiční základní škole z pohledu rodičů a pedagogů
Martina Čejková -
Komparace tradiční mateřské školy s alternativní mateřskou školou
Tereza FOJTŮ -
Využití tradiční lidové kultury v Mateřské škole Lanžhot
Iveta Uhrová -
Motivace dětí k výtvarné činnosti v tradiční a alternativní mateřské škole
Petra Trávníčková -
Analýza výchovně-vzdělávací práce učitele tradiční a firemní mateřské školy
Veronika Hrázská