Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete – Gabriela Tomčíková
Gabriela Tomčíková
Bachelor's thesis
Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete
Abstract:
Hlavným cieľom tejto práce je analýza image vybranej značky a jej komunikácia skrz sociálne siete. K dosiahnutiu tohto cieľa predchádzalo stanovenie profilu značky, zahŕňajúci vznik, dôvod vzniku a smer značky a hodnotenie jej doterajšej komunikácii na sociálnych sieťach. Zároveň bol vykonaný kvantitatívny výskum, pomocou ktorého bolo zistené povedomie o značke, naznačené názory týkajúce sa vnímania …moreAbstract:
The main goal of this work is to analyze the image of the selected brand and its com-munication through social networks. To achieve this goal, it was preceded by determin-ing the profile of the brand, including the origin, reason for origin and direction of the brand and evaluation of its previous communication on social networks. At the same time, quantitative research was carried out, which was used …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/dnj697/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMČÍKOVÁ, Gabriela. \textit{Image značky a jej komunikácia skrz sociálne siete}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/dnj697/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
Laura Pečnerová -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Kvalita života u dialyzovaných pacientů (standardizovaný dotazník)
Šimon Kučera -
Obraz normalizace v umělecké tvorbě autorů stojících mimo oficiální proud české literatury (Jiří Gruša: Dotazník, Ludvík Vaculík: Český snář, Ivan Klíma: Láska a smetí)
Veronika Nováková -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK -
A komu tedy mám poslat ten dotazník?: Metody výběru vzorku v kvantitativních studiích v managementu
Matěj Šrámek