Theses 

Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě – Ing. Lucie Vavřínová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Ing. Lucie Vavřínová

Bakalářská práce

Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě

Status and image of the contemporary family in television advertising

Anotace: Práce se zabývá vývojem obrazu rodiny a analýzou televizních reklam. Snaží se zodpovědět otázky, jak jsou účinné reklamy využívající rodinné tématiky. Pojetí rodiny z historického a sociologického hlediska, postavení muže a ženy v rodině. Vyhodnocení sledovaných reklam, jaký typ reklam působí na cílovou skupinu rodiny ke zvýšení prodeje.

Abstract: Work deals with development of family image and analysis of television commercials. Trying to answer the question of how effective ads are using the family theme. The concept of family from a historical and sociological perspective, the status of men and women in advertising. Evaluation of the monitored advertisements what type of advertising is trying to influence the target group of families to increase their sales.

Klíčová slova: Rodina, tradiční rodina, moderní rodina, televizní reklama, vývoj médií, kultura, rada pro reklamu.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 26. 6. 2019 02:22, 26. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz