Tvorba značky hudebnímu duu Dominika a Jan – Jan Lafek
Jan Lafek
Bachelor's thesis
Tvorba značky hudebnímu duu Dominika a Jan
Creation of brand for music duo Dominika and Jan
Anotácia:
Absolventský projekt Tvorba značky Hudebnímu duu Dominika a Jan vznikl za účelem zvýšení povědomí o značce Hudebního dua Dominika a Jan. Cílem projektu bylo realizovat dvouměsíční kampaň Hudebnímu duu Dominika a Jan na sociálních sítích za pomoci předem vytvořených propagačních materiálů.Abstract:
The graduation project Creating a Brand for the Music Duo Dominika and Jan was created in order to increase awareness of the brand of the Music Duo Dominika and Jan. The aim of the project was to realize a two-month campaign for the Music Duo Dominika and Jan on social networks with the help of precreated promotional materials.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/vcd52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedúci: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Barbora Mikolášiková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/vcd52/
Janáček Academy of Performing Arts
Faculty of MusicBachelor programme / odbor:
Art of Music / Music Management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vliv sociálních sítí na tvorbu a recepci umění na české scéně
Aneta Synková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Analýza komunikace propagace knih na sociálních sítích společnosti Czech News Centre a.s. a návrh na její vylepšení
Ladislava Sdrzallek -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Propagace neziskové organizace GL Africa na sociálních sítích
Barbora Uhrová -
Propagace drobné firmy na sociálních sítích
Jan Rysula