Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol – Bc. Barbora Adamicová
Bc. Barbora Adamicová
Diplomová práce
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Teacher's Career Development from the Nursery School Principals' Perspective
Anotace:
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru a zabývá se profesním rozvojem učitelů v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o profesionalizaci učitelů v předškolním vzdělávání, profesním rozvoji a rozvoji profesních dovedností. Dále teoretická část shrnuje možnosti profesního rozvoje učitelů mateřských škol. Praktická část má empirický charakter, jejímž hlavním cílem …víceAbstract:
The thesis is theoretical-empirical and deals with the career development of teachers in kindergarten. The theoretical part summarizes the knowledge about the professionalization of teachers in preschool education, career development, and professional skills development. It also summarises the possibilities of professional development for kindergarten teachers. The practical part is empirical, aiming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamicová, Barbora. Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Předškolní pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v prostředí střední školy z pohledu motivace
Jana Obermanová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků mateřských škol
Barbora Kurečková -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků na středních školách
Zdeňka Täuberová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků
Jiří Kryčer -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti poruch autistického spektra
Pavla Vaňková -
Sebereflexe, supervize a další vzdělávání pedagogických pracovníků
Jana Karasová -
Sebeúčinnost učitelů v kontextu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
Lucie Fruhwirtová -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol
Karla Bezděková