Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR – Šárka Anýžová
Šárka Anýžová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR
Marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR
Anotace:
Cílem této práce je kriticky a objektivně zhodnotit marketingovou strategii firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR. Práce je rozdělena do tří kapitol mimo úvodu a závěru. První kapitola je věnována marketingu a marketingové strategii. Druhá kapitola práce se zaměřuje na Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, kde jsou rozebrány zásady a principy GDPR, zpracování údajů a důsledky v případě nedodržování …víceAbstract:
The aim of this work is to critically and objectively evaluate the marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR. The work is divided into three chapters outside the introduction and conclusion. The first chapter is devoted to marketing and marketing strategy. The second chapter focuses on the General Regulation on Personal Data Protection, GDPR, which discusses the principles of GDPR …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Magdalena Janoutová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha