Šárka Anýžová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR

Marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR
Anotace:
Cílem této práce je kriticky a objektivně zhodnotit marketingovou strategii firmy Zapf Creation AG a vliv GDPR. Práce je rozdělena do tří kapitol mimo úvodu a závěru. První kapitola je věnována marketingu a marketingové strategii. Druhá kapitola práce se zaměřuje na Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, GDPR, kde jsou rozebrány zásady a principy GDPR, zpracování údajů a důsledky v případě nedodržování …více
Abstract:
The aim of this work is to critically and objectively evaluate the marketing strategy of Zapf Creation AG and the impact of GDPR. The work is divided into three chapters outside the introduction and conclusion. The first chapter is devoted to marketing and marketing strategy. The second chapter focuses on the General Regulation on Personal Data Protection, GDPR, which discusses the principles of GDPR …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Magdalena Janoutová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79631

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod