Efektivita moderních technologií v maloobchodě – Žofie Bočanová
Žofie Bočanová
Bakalářská práce
Efektivita moderních technologií v maloobchodě
Efficiency of modern technologies in retail
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá efektivitu moderních technologií v českém maloobchodě, s důrazem na nákupní rozhodování spotřebitelů. Práce analyzuje vliv technologií na nákupní proces a hodnocení zákazníků. Teoretická část práce definuje klíčové pojmy spojené s maloobchodem, marketingem a moderními technologiemi v maloobchodě. Empirická část se soustředí na konkrétní technologie a jejich srovnání jejich …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the effectiveness of modern technologies in the Czech retail industry, with an emphasis on consumer purchasing decisions. The thesis analyses the impact of technology on the shopping process and customer evaluation. The theoretical part of the thesis defines key concepts related to retail, marketing and modern technologies in retail. The empirical part focuses on specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, Ing., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Virtual leadership of people and teams in the 21.century -modern technologies and cooperation methods
Simona STAŇKOVÁ -
Gravity relationship and trade: is distance becoming less important with advances in modern technologies?
Aneta Hejnová -
Moderní technologie v maloobchodě
Michaela Frühaufová -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Moderní technologie v maloobchodě
Tereza PINKASOVÁ -
Moderní technologie v maloobchodě
Petra VLČKOVÁ -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler
Název
Vložil
Vloženo
Práva