Ekonomický přínos hudebního festivalů pro konkrétní oblast – Veronika Kubů
Veronika Kubů
Bakalářská práce
Ekonomický přínos hudebního festivalů pro konkrétní oblast
The economic benefits of the music festival for specific area
Anotace:
Bakalářská práce na téma “Ekonomický přínos hudebního festivalu pro konkrétní oblast” zjišťuje přínos hudebního festivalu Majáles pro město Plzeň. Festival se konal v areálu Ploché dráhy v Plzni 14.května 2022. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na identifikaci ekonomie jako celku a s ní spojených podskupin, makroekonomie a mikroekonomie. Po jejich deskripci následuje zkoumání a popis hrubého …víceAbstract:
The bachelor thesis named “The economic benefits of the music festival for a specific area” focuses on the economic benefits of a music festival Majáles for the city of Pilsen. The festival took place at Plochá dráha area in the Pilsen on 14. May 2022. The theoretical part specializes in the identification of the economy overall, and also its groups. These groups are microeconomy and macroeconomy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrdlička, MBA Ph.D.
- Oponent: Elizbar Rodonaia, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Lokální multiplikátor jako indikátor ekonomické lokalizace, případová studie ve městě Příbor
Barbora Marklová -
Hudební festival LétoFest a jeho ekonomický dopad a přínos pro město Pardubice.
Ludmila Poskočilová -
Hudební festival a jeho ekonomický přínos v rámci kulturního cestovního ruchu ve městě Jihlava
Tereza Sedmíková -
Festival Wůdštok na psím kruháči a jeho ekonomický přínos pro Bystřici nad Pernštejnem.
Tereza Jančová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Hudební festival Znojmo v historickém kontextu hudební kultury města
Jarmila Ludvíková -
Hudební festival jako faktor zmírňování sezónních výkyvů v Plzni
Alina Neupokoieva -
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
Martina Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva