Marketingová komunikace a online generace – Bc. Soňa Babánková
Bc. Soňa Babánková
Diplomová práce
Marketingová komunikace a online generace
The Marketing Communication and the Online Generation
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a online generací. Práce obsahuje čtyři hlavní části. První je literární rešerše, která se věnuje jednotlivým formám online komunikace a typologií generací na internetu. Druhá se zabývá metodikou, třetí část marketingovým výzkumem a poslední čtvrtá část obsahuje návrhy a doporučení. Cílem diplomové práce je na základě literární rešerše zhodnotit …víceAbstract:
This thesis focuses on marketing communication and the online generation. The thesis contains four main sections. The first is a literature review, which contains a definition of individual forms of online communication and typology of generations, the second part covers the applied methodology, the third part with marketing research and the last fourth part contains suggestions and recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vtbij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová