Kristína Hettešová
Bakalářská práce
Deti a reklama
Děti a reklama
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy zaměřené na děti. Jejím cílem je vyhodnotit míru vystavení dětí reklamě cílené na ně v televizním vysílání, analyzovat nástroje použité v tomto typu reklam a v nich prezentované produkty. Zároveň je cílem práce i zjištění stanoviska rodičů k tomuto tématu, jejich vnímání působení reklamy na děti a vliv dětí na jejich nákupní rozhodování. Teoretická část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of advertising to children. It aims to evaluate the extent of children's exposure to advertising on television, to analyse instruments used in this kind of advertisements and products presented in them. The thesis also aims to find out the opinion of parents on the subject, their view of the influence of advertising on children and the impact their children …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou reklamy mierenej na deti. Jej cieľom je vyhodnotiť mieru vystavenia detí reklame cielenej na ne v televíznom vysielaní, analyzovať nástroje použité v tomto type reklám a v nich prezentované produkty. Zároveň je cieľom práce aj zistenie stanoviska rodičov k tejto téme, ich vnímanie pôsobenia reklamy na deti a vplyv detí na ich nákupné rozhodnutia. Teoretická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Peter Kráľ -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
Dajana Székelyová -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová