Kristína Hettešová
Bachelor's thesis
Deti a reklama
Děti a reklama
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy zaměřené na děti. Jejím cílem je vyhodnotit míru vystavení dětí reklamě cílené na ně v televizním vysílání, analyzovat nástroje použité v tomto typu reklam a v nich prezentované produkty. Zároveň je cílem práce i zjištění stanoviska rodičů k tomuto tématu, jejich vnímání působení reklamy na děti a vliv dětí na jejich nákupní rozhodování. Teoretická část …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of advertising to children. It aims to evaluate the extent of children's exposure to advertising on television, to analyse instruments used in this kind of advertisements and products presented in them. The thesis also aims to find out the opinion of parents on the subject, their view of the influence of advertising on children and the impact their children …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou reklamy mierenej na deti. Jej cieľom je vyhodnotiť mieru vystavenia detí reklame cielenej na ne v televíznom vysielaní, analyzovať nástroje použité v tomto type reklám a v nich prezentované produkty. Zároveň je cieľom práce aj zistenie stanoviska rodičov k tejto téme, ich vnímanie pôsobenia reklamy na deti a vplyv detí na ich nákupné rozhodnutia. Teoretická …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45313
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Peter Kráľ -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Premeny reklamnej reči v kontexte postmodernej situácie
Dajana Székelyová -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová