Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o. – Bc. Iveta Brázdilová
Bc. Iveta Brázdilová
Master's thesis
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.
Advertising Plan for the Period 2016 - 2020 in the Company SATTURN HOLEŠOV spol. s.r.o.
Abstract:
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním …moreAbstract:
This work is focused on the issue of marketing communication of company called Satturn Holešov spol. s r.o. Theoretical part of this master thesis deals with the issue of advertising plan as a part of communication strategy in company, and of public procurement. Contemporary marketing communication is described in analytic part that provides the valuable information for creating the advertising plan …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRÁZDILOVÁ, Iveta. \textit{Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/doazof/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brázdilová, Iveta. Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Jiří Brňák -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingová komunikace ve Zruči nad Sázavou s ohledem na digitálni trendy
Ondřej Fiala -
Marketingová komunikace ve veřejné správě vs. elektronické sociální sítě
Barbora Kunová -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Marketingová komunikace organizace veřejného sektoru - OB
Kristýna Mikulová -
Analýza marketingové komunikace veřejných stavebních projektů
Gabriela Kocourková