Analýza vybraných metod vícekriteriálního rozhodování z hlediska jejich schopnosti modelovat chování zákazníka – Sára Mihalová
Sára Mihalová
Diplomová práce
Analýza vybraných metod vícekriteriálního rozhodování z hlediska jejich schopnosti modelovat chování zákazníka
Analysis of Selected Multi-Criteria Decision-Making Methods with Respect to their Ability to Model Customers' Behaviour
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématikou metod vícekriteriálního rozhodování ve spojitosti se zákazníkem, jakožto jedním z hlavních článků existence a prosperity podniku, a jeho subjektivním pocitům. Cílem práce bylo zjistit, která z vybraných metod vícekriteriálního rozhodování dává nejlepší výsledky z hlediska schopnosti modelovat chování zákazníka. Byly vybrány metody Pořadí, ORESTE, WSA, TOPSIS …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of methods of multicriteria decision-making with respect to their ability to model customer, as one of the main elements of the existence and prosperity of the company, subjective feelings and behaviour. The aim of the work was to find out which of the selected methods of multicriteria decision-making gives the best results in terms of the ability to model customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Filip Tošenovský
- Oponent: Radomír Perzina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIHALOVÁ, Sára. \textit{Analýza vybraných metod vícekriteriálního rozhodování z hlediska jejich schopnosti modelovat chování zákazníka}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/dorvak/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Multicriteria decision making in company practice
Oryna Kosenko -
Aplication of mathematical methods in decision making
Zein Hammad -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina