Znalosti žáků 5. ročníků ZŠ o svém regionu - Mikroregion Rožnovsko – Sabina HOLIŠOVÁ
Sabina HOLIŠOVÁ
Master's thesis
Znalosti žáků 5. ročníků ZŠ o svém regionu - Mikroregion Rožnovsko
Knowledge of fifth class pupils in primary school about their region - Microregion Rožnovsko
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá znalostmi žáků 5. ročníků ZŠ o svém regionu s konkrétním zaměřením na Mikroregion Rožnovsko. Teoretická část se primárně zaobírá Mikroregionem Rožnovsko. Empirická část zpracovává výsledky výzkumného šetření zkoumající znalosti žáků 5. ročníků ZŠ o svém regionu. Praktická část obsahuje návrh sportovně vzdělávacího odpoledne určeného pro žáky 5. ročníků ZŠ.Abstract:
The diploma thesis deals with the knowledge of fifth class pupils in primary school about their region with a specific focus on the Rožnovsko Microregion. The theoretical part primarily deals with the Rožnovsko Microregion. The empirical part processes the results of a research survey examing the knowledge of fifth class pupils in primary school about their region. The practical part contains a proposal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLIŠOVÁ, Sabina. Znalosti žáků 5. ročníků ZŠ o svém regionu - Mikroregion Rožnovsko. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Využití lidových tradic ve výuce 1. stupně ZŠ (Mikroregion Držková, Kašava, Vlčková)
Kristýna BŘEZÍKOVÁ -
Regionální vlastivěda a její využití na prvním stupni základní školy - Mikroregion Pernštejn
Magdalena ŠENKYŘÍKOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva