Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností – Bc. Josef Ciglanský
Bc. Josef Ciglanský
Master's thesis
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Comparison of media comunication in selected Spa companies
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností“ je analýza současných prostředků komunikačních kanálů využívaných pro mediální komunikaci, porovnání jednotlivých částí komunikačního mixu a vypracování návrhu na zlepšení využití mediální komunikace.Abstract:
The subject of the master´s thesis "Comparsion of media communication in a selcted Spa companies" is an analysis of current resources, communication channels used for media communications, comparsion of single parts of communication mix and proposals on improving the use of media communication.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5406/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Mezilidské vztahy a komunikace v protředí sociálních sítí
Michael Pivrnec -
Význam mediální komunikace pro konkrétní společnost z oblasti cestovního ruchu
Josef Ciglanský -
Možnosti tvůrčí komunikace ve vztahu k odkazu osobnosti Hieronyma Lorma a jejich využití v médiích a na divadle
Tereza Reková -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová