Segmentačná stratégia firmy ALTEX na kanadskom trhu – Tatiana Čičalová
Tatiana Čičalová
Diplomová práce
Segmentačná stratégia firmy ALTEX na kanadskom trhu
Segmentační strategie firmy Altex na kanadském trhu
Anotace:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vytvorenie segmentačnej stratégie pre spoločnosť ALTEX, ktorá patrí medzi popredných výrobcov stínadlovej techniky v Kanade. Zaoberá sa postavením firmy v rámci konkurenčného prostredia, analýzou jej distribučnej siete a predajov v posledných rokoch. Podkladom pre spracovanie práce sú teoretické poznatky z oblasti marketingu, súvisiace hlavne s marketingovou segmentáciou …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to create a segmentation strategy for company ALTEX, which is one of the main producers on the window treatment market in Canada. It analyses the position of the company in the competitive market environment, its distribution network, as well as its performance in the last years. The analysis is based on theoretical knowledge of marketing, especially on …víceAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je vytvorenie segmentačnej stratégie pre spoločnosť ALTEX, ktorá patrí medzi popredných výrobcov stínadlovej techniky v Kanade. Zaoberá sa postavením firmy v rámci konkurenčného prostredia, analýzou jej distribučnej siete a predajov v posledných rokoch. Podkladom pre spracovanie práce sú teoretické poznatky z oblasti marketingu, súvisiace hlavne s marketingovou segmentáciou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2015
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Segmentace trhu proteinových produktů a návrh kampaní na Facebooku
Štěpánka Tůmová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Positioning kulturních služeb v České Třebové a jejich další rozvoj
Barbora Řeháčková -
Positioning vánočních kolekcí značky Orion u českých spotřebitelů
Anežka Faltová -
Positioning České republiky na australském trhu
Daniela-Nadia CLARK -
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
Diana Tonarová