Názory pedagogů základních škol na inkuluzivní vzdělávání – Bc. Michaela Straková
Bc. Michaela Straková
Bakalářská práce
Názory pedagogů základních škol na inkuluzivní vzdělávání
Opinions of primary school teachers on inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu názorů pedagogů základních škol a na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část se zabývá terminologickým vymezením pojmů integrace a inkluze. Charakteristikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich rodinou a vlivy působícími na úspěšnou inkluzi. Jedna z kapitol je věnována vývoji českého školství a legislativnímu rámci inkluzivního vzdělávání. V empirické …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on analyzing the views of teachers of primary schools an for inclusive education. The theoretical part of the terminology of the concepts of integration and inclusion. Characteristics of pupils with special educational needs, their families and effects influencing the successful inclusion. One chapter is devoted to the development of Czech education and legislative framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tpvif/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Tannenbergerová, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ