Markéta Hamaďáková
Bachelor's thesis
Performance marketing online
Performance marketing online
Anotácia:
Tato práce se zabývá využitím nástrojů performance marketingu při podnikání na internetu. V teoretické části je definován pojem performance marketingu a jsou představenyi jeho hlavní složky, mezi které patří měření výkonnostních ukazatelů, možnosti cílení uživatelů, cenové modely internetové reklamy a affiliate marketing. Praktickou část tvoří analýza výkonnosti online marketingových operací webových …viacAbstract:
This thesis discusses the online performance marketing business practices. The theoretical part contains the definition of performance marketing and presents its main components, which include the key performance indicators, the targeting of users, the pricing models of online advertising and affiliate marketing. The second part of the thesis analyzes the performance of online marketing operations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63864
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedúci: Jitka Odehnalová
- Oponent: Jan Holoubek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy
Johanka Svobodová -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková