Bc. Karel Mikoláš

Bachelor's thesis

Stanovení efektivity nasazení externího prodejního týmu v propagaci nového produktu.

Efficiency rating of outsorced sales force hired for new product launch
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je v první části vymezení specifik marketingu ve farmacii se zaměřením na propagaci a prodej, následně pak na využití externích týmů v propagaci léčiv. Ve druhé části pak již konkrétně řeší reálný případ nasazení externího týmu v propagaci nového léčebného přípravku na českém trhu.
Abstract:
The thesis of the first part deals with defining the specifics of marketing in the pharmaceutical industry, focusing on the promotion and sales, followed by the use of external sales force to promote drugs. The second part, has specifically addressed the case of a real deployment of and external sales force to promote a new treatment plant on the Czech market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní